Tuesday, August 03, 2004

i am extremely extremely teribbly busy. rite now lunch hrso aku hang the phone line, need an hour to relax a bit. aku dah mcm operator tak bertauliah lak ari ni. Call berezum-dezum masuk orang ramai cari aku. Lepas jawab call yg ni, baru nak take action dah ade pulak orang lain call tanya itu ini, suruh itu ini. Boss masih lagi MC. tu pun semalam aku gi rumah dia bawa segala paper yg perlu untuk dia sign and finalkan some decisions.
oh God, kalau mcm ni ler mau tanggal tulang-belulang aku lepas event nih. Dalam ketegangan perasaan aku nih, nasib baikler aku ade blog, boleh juga melimpah-ruahkan segala kekusutan di kepala, yg mana at times bila aku renung balik, seolah-olahnye aku ni selalu banget mengeluh akan beratnyer tanggungjawab yg dipikul, beban orang lain yg tak buat keja aku yg kena galas.. tapi selalu sangat merungut pun, dah ituler kerja2 yg aku dibayar gaji, yg aku kena laksanakan. .... haiii...bertuahler badannn..
Interesting tu memangler, tapi interesting tu dah jadi malapetaka bila last minit orang tak buat keja, aku selalu sangat menjadi troubleshooter a.k.a mak sanggup nak membereskan tah hapa-hapa benda...