Wednesday, July 28, 2004

Aku diselubungi kegembiraan. Semalam shopping ke Jakel segamat, memang pengalaman yang amat menggembirakan, sampaikan berkali-kali aku cakap kat hubby - kalau boleh ma nak duduk kat situ till kul 10 mlm!. Aku beli 3 jenis/warna langsir. Each specific for hall, master bedroom and two other rooms. So next year aku plan tak yah ler beli langsir coz with what i have now boleh take turn : langsir hall boleh letak kat bedroom, bedroom to hall and the other two room to master bedroom etc. ha hah ha suka hati. nyway, the salesgirl said they will open another jakel at tampoi very near to my place, promo price on the opening day onwards on augustus...
aku semalam memang tak sempat nak shopping baju..maybe kalau ada masa boleh gi jap masa opening tu utk beli baju aku + kids. hubby i dun have to worry coz selalu sangat orang bagi dia kain buat baju melayu. macam2 kaler ada.
malam aku lepak giler. mak mentua buat kenduri pun aku tak tolong basuh pinggan kemas etc, baby pun cam tau jek mama dia penat, nangis ajak balik nak susu, masuk dalam buai terus ngoroksss...
hubby balik kul 11.07 pm pun aku just bukak pintu, kiss dia and sambung lelap. kesiann papa...