Saturday, July 31, 2004

Boss MC since yesterday. Today terpaksa call dia yg tgh demam tu, aku baru tanya satu soalan dia jawab mcm ye tak ye jek, so aku pun cut the conversation ler. The arrangement for the VIP meeting here in JB almost done, cuma few parts yg actually kena confirmation oleh boss-boss, bukan pegawai level aku nih. But then again boss ni selalu tiada apabila diperlukan, cam aritu aku dah kena satu das dlm meeting sebab lambat buat minit mesyuarat, apa ke halnyer aku nak buat dah ler pagi petang kena attend or WAKILkan boss meeting, bila masa nak buat tindakan lagik, and at one time bukannya satu mende jek yg nak buat ... itu ini nak buat, and aku + husband aku especially memangler nyampah bila terpaksa bawak balik keja kat umah.
AKu stress hari ni, kepala aku berdenyut2, saturday is the shortest working day, banyak benda nak settle itupun aku curi2 kuar dr meeting room. And curi2 masa type blog nih stlh bagi anak buah aku keja yg septutnya... petang ada gotong royong, i got appointment with hotel (again!)..

Kekadang rasa down giler dlm bab2 keja nih, rasa tak berguna sgt bila kena marah, kena tembak dlm mesyuarat, masa tu rasa apa yg aku buat sepanjang tahun sebelum ini off to drain!.. and there it goes markah penilaian prestasi aku jatuh menjunam.....:(