Friday, April 22, 2005

okay this gonna be 2nd time i blog in for today. Just get some arahan from the boss to go kelantan and t'ganu with her to buy / tempah some souvenir shop for sutera + songket. all these for VIPs yang anytime akan datang melawat ke pejabat. mmmm, go shopping ? sounds very nice, tapi bila mikirkan pergi dgn dia, aiyohhhh... tak larat maaa... boss aku ni memang kuat berjalan shopping, bila tawar, macam nak rak dibuatnyer... tercabut kaki ler dibuatnyer. harus aku amek cuti bila balik nanti.

hari ni rasa tak sabar nak balik cepat sebab nak fetch abang and baby dari rumah Cik Nai. Tadi masa aku call aroun 10 am, dengar suara dia kat belakang jerit2 tak nak mandi...haiii anak dara aku yg sorang tu menag keletah ras cam nak ciummmm pipi dia kuat2!

oh ya, got to remind the PA supaya bookingkan flight ticket and hotel kat t'ganu weh!

terengganu here i come and rabak lagiler poket aku warghhhh!