Wednesday, January 05, 2005

Apsal aku buat blog nih? kan dah kena update selalu. walhal tak selalu pon aku tulis pat sini. the first intention was only to suka-suka spend masa terluang and menyalahgunakan reta kerajaan utk tujuan peribadi wakakakakaka!

nyway, inilah one of the way nak melelpas geram secara tulisan tanpa diketahui oleh orang2 yg berkenaan mahupun tak berkenaan.

read Sumie's blog, dia dah update blog dia sejak tahun baru yang membawa cerita baru dlm hidupnya iaitu baru berhenti kerja.

kengkadang terpikir gak nak berhenti keja, jadi surirumah so boleh aku tengok anak membesar depan mata, dan melakukan segala benda di rumah yang selama ini memang aku tak terbuat sebab kononnya sibuk benor dgn kerja, heh!

tapi itu kalau gaji hubby 100K bolehlah gak difikir2kan. paling tidak dia bulih bagi aku 10K sebulan apa. ceh berangan ah.
i am only a lay man. a simple one. aku tak punya cita2 besar. dan aku menjalani kehidupan yang cuba aku permudahkan, dengan matlamat jangka pendek. sebab aku sentiasa gagal sebelum ini untuk memenuhi matlamat jangka panjang, tapi matlamat jangka pendek aku berjaya penuhi dengan baik.

apa dia matlamat2 itu? i'll keep that to meself.

life is simple, but don't make it simpler - that will make u an unbelievable ignorance! pleasee lah.