Tuesday, October 19, 2004

what you want for buka puasa? i want to cook.

u want to cook? tak payah masak. i don't want u to cook.

why?

sebab bila awak masak, budak2 tu terbiar jek. i'll call mum rite now telling that kita buka kat umah mak je.

???


Above was my conversation wif hubby few hrs ago. cik abang oi asyik tak bagi masak sampai bila aku nak pandai masak hah?

memang hubby jarang bagi aku masak. in fact, dia tak berapa suka aku masak sebab dia kata i look tired and berbau ikan ke rempah ke...
he would prefer we eat outside or went to mum's place.

at times rasa mcm dia sengaja cari alasan tak nak makan food yg aku buat, sebab maybe tak sedap/aku tak pandai masak ke apa. tapi tak juga, apa yang aku masak licin and he likes it (can tell from the expression and the way he eat).

suka hatilah. but me really need to polish my cooking skill lah!