Wednesday, April 20, 2005

gila sangat shopping since dapat gaji last month, aku lupa bayar bil tepon sebanyak RM232.00 boring betol. azam aku nak berjimat cermat sentiasa tak menjadi, brengset betollah! padahnyer sekarang henpon kena bar and tak dapat berSMS (lucah and gangguan seksual) dgn hubby.

azam nak kumpul duit nak gi Indon on Sept ni pun nampak macam tak berjaya jogak, terok betullah aku nih... apa agaknyer yang aku berjaya? ..oooo berjaya mengurat laki aku sampai dia kawen dgn aku and berjaya melahirkan 2 orang budak nakal tapi cute clever itu! heheh...

i have to admit that aku ni bila bab shopping boleh perabih segala duit sampai papa kedana dibuatnyer..arghhhhh....

mm gaji masuk 23 hb nih,...kenalah tulis cek settle hutang dulu...takleh nak berapa enjoy shopping bulan nih...tadah tangan kat husband le cam gini....