Thursday, January 06, 2005

i've change this blog punya template. and now i started thinking that it's content pon may change - kepada blog lepas geram. apa taknyer banyak betol writing pasal aku tension and geram kat orang / etc kat dlam ni.

now geram kat celcom pulak. i called their careline, just to make myself waiting, hanging on the phone for almsot 5 minutes or maybe more if i didn't put down. entah berapa ler diorang charge panggilan tu, dahtu kena tunggu lama2 lak. bosanova!

pastu aku geram kat diri aku sendiri jugak. inilah penangan pakai phone bill. bergayut guna hp sakan bukan main, last2 pening kepala aku tengok bil dah RM272. bulan lepas terlupa nak bayar. well, i have to tulis surat kepada accounts nak claim balik panggilan rasmi. nasib baik ler polisi majikan aku ni boleh claim balik caj panggilan rasmi. adela boleh cover balik dalam RM50. ok per, daripada habuk pon tarak sape nak bagi aku RM50?

azam aku nak spend smartly sentiasa teruji, dan selalu jugak aku kecundang! adooooiiii!