Wednesday, April 20, 2005

well ...dah lama giler aku tak update blog nih. a lot of things happen, and so little time to write. actually ada juga masa nak tulis tapi susahnyer nak concerntrate apa taknyer baru taip 2-3 baris tepon dah berdering2 al maklumler aku ni kan salahguna reta pejabat, guna PC dan internet pat opis hehehe...

life been good, kids been notty sometimes, but they are always cute all the times and mummy and papa love 'em lot!
konvokesyen baru saja berlalu, last monday amek cuti satu ari, catch up things kat rumah - basuh baju, lipat kain, sapu sampah, siram/baja pokok bunga, main dgn budak2, main dengan bapak budak eehh... ke situ polaks.

semalam till now phone aku kena barred. sebab tak bayar bil. duit ada, (hampir pokai) and nak bayar nun jauh sgt kena drive ke JB so aku malaas nantila poskan cek jek. today harus kena gi Jusco sebab hubby soh belikan present kawen kawan dia. aku biase ah kalau dah ke Jusco tu sure beli cermin dinding yang rega tak smapai RM20, boleh free sampul hadiah kat kaunter Jusco lagikk.. tapi benda tu kirakan berguna apa, dahle besar, berguna hingga ke anak cucu 7 keturunan (kalau tak pecah ler)

been hopping from one blog to another sajer2 nak menjenguk kisah kehidupan orang lain la polak. nyway bukan ada sesape yg baca blog aku so apa aku nak takut. lainler blog ni ada unsur2 hasutan, KMM ke apa ke.. hehe...

cuma satu jek aku risau sket, dah 3 bulan terasa lain macam kat reast ni , tapi bila buat check ala-ala mengesan kat payudara ni takder pulak biji-bijian ke apa... haiyohh.. apakah itu??? nantile bila klinik kesihatan ada buat mammogram nanti aku take part.

aduhaiii time syok nak naip ni ler ake kerja urgent nak buat.. so tpakse la noktah kat sini dulu... see ya again blog!