Friday, March 31, 2006

believe it or not, semenjak pindah opis 8 mac aritu , till now barang2 aku dalam kotak lagi. boleh tahan busy sampai aku tak berapa nak ada mood nak kemas. need to do some repair here and there, cat baru, aircond bilik ni pon memekak tinger sampai stress kecil-kecilan, air ventilation pon tak brapa bagus. asyik mengantuk bila nak buat keja. officer dulu plak tak clear habis bebarang dia, geli ah.

kertas kerja banyak gak yg pending. nasib le ada pen. pegawai yg dah lama kat sini. staff pulak ramai yang sambilan / kontrak. aku ingat management letak aku kat sini as a troubleshooter ler. a lot of work waits to be done. for me, oklah kan, the boss memang senang dibawa berbincang, and apa-apa kekurangan di sini, apabila berjaya di atasi ia akan menjadi simbol kejayaan aku. tak la segan nak letak dalam borang penilaian nanti hehe...

next mission is to handle bengkel kat Pulau Tioman.... uuuu aku pun tak penah sampai. God help me.

skang break hari Jumaat. nak gi cuci keta dan window shopping kat JUSCO!