Tuesday, June 15, 2004

i was terribly hectic these days.. ada 2-3 event happens dalam minggu yang sama, and at the same time boss was not around, officer yang ada cume PRO yang propah je lebih buat keja satu hapah tak leh harap. kalau aku boss dia dah lama aku tak sambung kontrak dia or sack terus!!!aku pun tak tau le apsal boss aku si pompuan boley tahan dgn si jantan lembab nih. aku nak tengok pompuan tu sign ke kontrak jantan lembab tu..kalau sambung memang biol sgtler boss aku ni kan. sendiri cari bala sebab everytime jantan ni buat keja tak betol, tau pulak membebel2 kat aku, merintih2, benci sangat aku dibuatnyer!
berkali2 aku bitau dia pasal ASM oficer nak jumpa still he won't budge bontot dia yang lembab tu.. otak lembab ke bontot lembab aku pon tak tau le kan. alasan dia ada ramai orang nak jumpa dia, nak itu ini, ada interview dgn press, bla bla .last dia hantar si mamat yang tak tau apa2 soh wakilkan dia. pan**t betollah memang! dahle boss aku buat dekk jek pasal event ni, si second big boss pun asek ngelak jek, dahtu big boss plak last minute baru terhegeh2 nak jumpa this VIP. Orang2 ni memang Pan**t tau! aku memang hot ni, padan muka diorang ni aku maki hamun. yela kang maki hamun depan2 muka dia tak pasal aku lak hilang priuk nasik kann.. those academicians memang suckssssssssss!!!