Wednesday, May 19, 2004

been crazier this morning... orang sana sini call about this and that. bos aku lak takder + staf aku pun ikut dia. 4 coming event dalam tempoh yg sangat rapat mcm gini memang ler darah aku mendidih jek when org tersalah tanya. lagi menambah stress aku ni coz bos aku (again bos aku!) bukannya jenis nak ambik tahu. dia tau siap jek. even committe yang selau panggil dia meeting pun seem getting fed up nak panggil dia coz jarang amat nak datang. mangsanya? aku ler jadi pak pacak macai terlari-lari ke sana sini. gaji besor keje sikit. tu ler kebanyakan yang berlaku dlm gomen department pat aku nih. then again tadi bos tepon nak aturcara for menteri dia kata aku yg tak fax kat sana. Lahabau taik kerbau betol, mcmana ler nak fax kalau details pun baru dapat this morning. aku tgh mesyuarat dgn org lain pun ade orang nak jumpa aku. kalau ler boleh dibelah-belah badan aku ni, ceh kang mati pulak macam kes potong 18 ahli politik mana tah dulu tu. selisih malaikat 44.
sok hubby gi melaak till 22 hb. dia balik Jb, aku lak gi KL on 23 hb. satu ke timur satu ke barat. sian anak2 aku time sibuk gini kena tinggal. aiyoh aku lom inform mak pasal keja malam and sunday.