Monday, May 17, 2004

Kancil buat hal lagi.. satu pintu tak leh bukak dari dalam, satu lak tak leh buka dari luar. ..ke bengkel lagi le jawabnyer..
today memang pack giler..semenjak aku turun fly over di Kemayan City till la ni. Mana tak nyer kuar awal pun jalan jammed giler, eksiden lori + motor. mati katanya. dah tu meeting dr pagi discuss macam2, buat tindakan itu ini and in between ade lak orang tetiba datang jumpa tanya itu ini. minum pagi pun tak sempat. perut aku bergendang sakan tapi kerana negara ku teruskan jua. Boss lak asyik knock on my door nak itu ini. typist plak MC. staff aku dah aku bagi mcm2 keja.. sakit kepala wooo...
this weekend kena gi KL, handle dinner for VIP.argh..penat sioll...

dah tengok Van Helsing...suka. tengok bekali2, sampai cd aku rosak. pirate. dan aku gaduh dgn abang sebab rebut tv, dia nak tengok tom&jerry, aku nak tgk van helsing... so aku mengalah, mama mithali katekann... dracula boleh tahan hensem. van helsing cam ala2 macho gitu disebalik imej yang serabai kadang2. hero gitu.

Kesimpulannya - kena beli TV lagi satu...la, VCD player pun kena la beli lagi satu ek? rabak poket maa..