Tuesday, May 11, 2004

From : Arin (__no h/p___)
kanda tetap menyayangi adinda
sehingga akhir hayat
intan payung
I LOVE YOU


surprise! surprise! balik jek opis dr meeting yg menghangatkan kepala aku, staf aku yg kat front office sume sengih2 semacham jekk.. diorang kata - haiii, baju merah, tudung merah, bunga pun merah" (aiyoh apa itu?- dlm hati aku)diorang soh aku cecepat masuk bilik.. and guess what - hubby soh florist hantar bunga kat aku cehh!!!

well it's kinda mengubat hatiku yg luka la jugak... adela pasal sket dgn dia mlm tadi. but..haiii hati pompuan cepat jek cair kerna sejambak bungaa..ni bukan keras-keras kerak nasik ni, lembik cam agar2 jekk...
nway, TQ hubby.. i shall record this coz this is the 2nd time dia bagi aku bunga (1st time was in 1999 - konvokesyen).

I LOVE YOU TOO.