Wednesday, April 21, 2004

it was a long nite without him by my side..by OUR side actually. abang tanya papa mana and baby waits for him return from work as usual. well, memang dah lama papa tak outstation then bila on duty sampai seminggu ni anak2 aku surely buat perangai.. the mother pun 2X5.. aaa sejuk katil cam gini ahahahha
ok my nursery fren dah hantar 15 pokok bunga kertas (charge RM50) so tinggal adik ipar aku jek ntah bila masa dia nak datang umah aku nak tanam pokok2 tu. Nak harapkan aku mak aih patah pinggang mak cik oi! Kawan aku yang nak baiki perabot pun ntah lorinya tak nampak bayang lagi, dah serabot beranda tu + dapur aku dgn barang2 yg tak siap.
i have no idea nak buat decor apa, coz rite now kena batuk2 yang amat menyakitkan hati dan tekak aku. Sok ada event, MC lom confirm. Secretariat soh aku lak..ayoo dahle aku batuk2 , kawan2 yg boleh diharap pon kena selsema + batuk + ade tugas lain. Lantakler, batuk pon batukler.....malam ni nak gi jumpa agen keta, nak tukar keta baru... kalau jadi merasa le aku memiliki waja auto 1.6. itu je la yg mampu. berangan nak MAtrix tapi lom ade rezki nampaknye. geram tol bila nampak MATRIX beraksi di jalan raya ceh! ade skali tu aku park seblah matrix, aiseh telan air liur jehh.. laki aku pun kata kiut but not his taste lor macam ler waja tu taste aku tapi aritu bila dia tanya;
PA: Kalau kita beli waja je boleh ma?
MA: ikut jek. awak yg kuar duit.
PA: yela tanya je kang takut ma tak suka
MA: kalau dah itu suratannya kita pakai WAJA, redha je.
PA: adui jawapan berunsur keimanan yg tinggi bukan main
MA: :)

hmm berdasarkan jawapan aku tu, analisisnya sah ler org pompuan ni kalau dia kata sesuatus, memang ada sesuatu yg lain disebalik makna jawapan yg dituturkannya..... apa susah no ke aku ni nak cakap tak suka?
i TRIED! buktinya pagi tadi :
MA : agen keta kata yg available WAJA kaler hijau gelap. Pls lah kaler tu can you imagine kita drive keta kaler hijau "pileq" (bahasa Jawa nih)
PA: ala ma tryler neg dgn org tu kot ade kaler lain
Ma: ye la

k, gitu ler perbualan ku di pagi hari bersama suamiku yg macho (pada pandangan mataku ini)