Tuesday, April 13, 2004

teringin nak link kat Mat Jan nyer blog.. tapi aku masih tergaru2 paler nak study tutorial nak buh link.. arkkk!!!

citer pasal reading other's blog, aku baca gak gay nyer blog. pelik? agaknye kalau kengkawan aku tahu, maybe diorang kata - kau apsal buang tebiat ker? or they might say eeee sanggup kau baca citer gay / nyah diorang tu? or might be haa kau ni nak cari citer lucah ni kan?.. so? suka ah aku nak baca apa. aku tahu diorang tu pun cakap jer lebih, walhal baca gak or curik2 surf nak baca. kat blog diorang tu bukannye 100 persen citer sex jer, ade info itu ini, filem, poll, memorandum (kat blog NZ ade muka irene fernandez) etc etc.

tapi syok apa baca citer sex nih... hahahahahahha!

but, take it the halal + holy (yes, HOLY) way la (from the perspective of Islam of course, i'm a muslim). These people knows about dosa and pahala, they clearly have in mind apa yg diharamkan oleh agama, macam orang tinggalkan puasa / sembahyang.. tahu berdosa tapi buat gak.. or tak tutup aurat tapi carry on mendedahkannya...
aku dah kawen kalau baca citer sebegitu boleh gak mempraktikkannya kahkahkah! mmmm... apa beza citer tentang seks dgn citer lucah? kenapa sesebuah tulisan itu dikategorikan sebagai lucah? adakah lucah apabila pendokong watak dalam apa yg dituliskan itu melakukan seks di luar batas agama atau ikatan pernikahan? lalu kalau dalam ikatan pernikahan itu, dipanggil persetubuhan itu tak pulak dikata lucah? adakah lucah apabila didedahkan kpd public?
banyak no soalan nanti ah tanya kat laki aku.

sape2 yg accidentally terbaca blog ni memang ...ntahle tak tau apa yg korang fikir...

(hubby - malam tadi memang best, sebab tu ler terbawa2 dlm blog nih)