Saturday, April 10, 2004

pagi2 dah buat orang marah lah! semalam talipon tak angkat. 3 kali tepon, bila engaged jek maka aku pun lupelah, yela orang sibuk buat kija kan...

ade ke patut kensel flight aku? tapi i don't mind if it was my mistake. ni tak, agen tak cakap pun benda ni boleh expired and soonest akan diberi kpd org waiting list. cansel / expired gitu jek ker??? geram geram GERAM NIH!!.. suruh gi menara pelangi on 8 april, aku gi opis kosong maa.. kan 8 april public holiday kat Darul Takzim ni? then why in the first place you never tell us that, we can get the ticket at senai airport?
waiting list? call back on monday? you better do something... i nak travel 7 orang tau tak? 5 adult 1 toddler + a baby.. oo crazy lah! jammed otak aku lah..

aku memang red hot chilli pepper arini.. rasanya kepala aku ni ada api membara macam katun jaki jipang kalau dia marah kat dlm komik GILA-GILA tu agaknyer.. ;E

very der disturbing behaviour aku dibuatnyer.

astaghafirullahhh..