Tuesday, April 06, 2004

well well well..after some time..after reading other people's blog, now i have the courage to start my own... perhaps because i found out that while writing in this blog (one you call your own), i can share it with anyone who wants to read it,.. without being recognize by them.. yela kang tulis pasal citer sensitip tak pasal plak kena hempuk kang naya jer. hm ade ke orang nak baca blog aku nih? hahahah..anyway, i didn't write to satisfy them..blog ini untuk aku...so, apsal lak aku nak risau orang baca ke tak baca.. laa dahtu apsal aku klik kat "public" masa register tadi..sungguh cendikiawan betull..

anyway, welkam to myself...jgn le lepas ni malas polak nak coretcoret..tajuk pun cam minah jiwang gitu kan..takpe, kot dapat idea lain nanti gi tukar le.

well...hubby is going to KL for few days...kena tinggal lagi ngan baby + abang..nak buat apa to surprise him?.. quite few times hubby cakap, "saya suka bila saya outstation, nanti bila balik, mama mesti ada surprise for papa"
actually lambat lagi..dia gi on 21 april nanti.

ye laaa..mana taknyer, mama boring sakan kena tinggal, so buat le sesuatu kann...but best gak, sebelum ni, aku surprisekan dia buat decor kat our master bedroom...or put up a new curtain... bought a new lingerie..ermmm wat else yg aku dah buat..aaaa buat flower arrangement..., garden kat pintu pintu masuk..semua dia puji...(ikhlas ke ha? - eh mustila!) termasuk le aku beli almari berharga RM1200, then bill dia kena bayor kah kah kah...

ermmm...i love u so much dear.. tak sabar nak balik dah ni...