Friday, May 07, 2004

hari ni (actually yesterday kul 4.33 pm) baru ler aku leh concerntrate buat keja. mana taknyer lepas cuti panjang i think most of us still in holiday mood.. nak cactch up balik sure cam siput babi lembab giler. so this morning bos bagi assignment terus aku gila2 menaip macam2 (patutnya bagi kat typist jek heh!). pastu membereskan keja yg tertangguh selama 2 hari, ditambah pula mailbox aku ade pertanyaan sensasi dari staf, pastu mengarrangekan lawatan pak menteri, next week polak ade majlis itu ini, ..oh yeah kembali berkhidmat untuk negara bebeh!

sampai la ni aku masih tak sambung torial css cam ner nak put comment / shout box kat site nih. aiyohh.. tapi kan kalau letak comment box ni pun mengundang orang2 untuk mengkomen membina dan membinasakan gitu. walhal aku nulis ni pun actually utk diri sendiri.. (so kalau gitu tulis je lak pat lain, diari ke, pelepah kelapa ker).. a'ah ye tak ye..(diri sendiri konon, dahtu kau ade gak promo site ko kat orang lain kan??) .. betul jugak tuh.. so kesimpulannya - apa yg ditulis ni, boleh dikongsi dgn orang lain.. mana2 yg top secret tu (citer dalam kain, dalam bilik. dalam cawan, mangkuk tandas, dalam pasu) tak yah ler digembar-gemburkan kat rakyat jelata!
tapi aku masih berusaha nak letak comment box nih.. argh shushah nyesss...!