Wednesday, April 28, 2004

i'm trying to be more lenient wif abang.. coz most of the time i got so angry, screaming at him and he will stare back looking so confused. mama so sorry sayang.. thanks to www.babycentre.com for helping me understand kids behaviour. am improved much. so petang ni kalau tak hujan i want to let him out with me in da garden.
need to buy sunblock and few more things for our trip to LGK. Abah still have the intention to go by bus, mak mentua says he was planning to brings his other cucu yang tak pergi, so tak ada air ticket then he naik bas. abah ni memang lah... adik ipar aku yang sorang lagi tu pun satu. kitorang SEMUA pergi trip nih, dia awal2 lagi tak nak pergi sebab ANAK dia. Both boys, age 5 & 2. alasan dia anak dia yang kecik tu susah nak jaga and banyak kerenah. aku kesiankan anak dia yg sulong tu, yela budak dah besar and then everybody pergi seronok2, dia terperap kat umah dgn mak dia. adik ipar aku ni memang semacam sket, ade darah tinggi pulak (dia muda dari aku), cepat tension and tak sabar pun ye. laki dia marah anak pun darah dia mendidih. Pelik tol. Last time balik dr melaka dia naik wira, aku naik keta aku and orang kg lain naik bas, berhenti kat air hitam tu pun dia hangin, soh balik cepat. ee pompuan nih...