Thursday, June 10, 2004

hardwaRE pc aku problematic, so hantar dibaiki, am given a laptop sementara nunggu ia siap. terkial2 gak naip dgn laptop coz e'thing so sensitif and my finger not yet get used to the keyboard. nila asek typo error & tertekan mcm2 menu yg terkuar.
boss aku takde the whole week. and aku kat sini terkontang-kanting coz few task involving Vip aku terpaksa decide sendiri, dahtu terpaksale aku nanggung risikonyer..well inilah dikatakan akauntabiliti dalam perkhidmatan awam ececehcehceh...
yesterday tpakse balik kg eventhou aku byk keja pat opis.mum called say grandma is heavily ill. balik kg drive dlm hujan. hubby worri and keep on advise me to drive carefully. dun wori aku bokan pelumba F1 maaa.. sampai jek everybody tgh lunch. so join skali. sampai kat umah pak sedara di mana nenekku, oh pilu sungguh hati. kak long aku baru tanya kabar sket dah menjejeh ayer mata duyungnya. aku cam biase ah kati batu. sengaja aku mengkeraskan hati spy tak nangis, kang dah nangis susah nak stop. nway, keadaan nenekku memang uzur benar. mata dah tak nampak, mulai nyanyuk. in fact skang bila tido asek nak pegang tangan, so dia tahu she is not alone.
betulla kata Allah, bila manusia semakin tua, perangainya akan kembali seperti kanak2...
terfikir nanti, aku juga akan menjadi tua.. begitulah rupa parasku, dan begitulah keadaanku (kalau dah nyanyuk ler).