Wednesday, April 25, 2007

Sekarang sedang holiday mood. Boss plak tarak, gi LHDN katanya. EO aku plak tetiba gi klinik appointment bini dia (apa bini ko tak leh ke bawak keta yg ko baru belikan tu gi klinik sndiri?) Amek cuti lusa dan monday.. kalau berani amek la form cuti 3 + 4 Mei lagi meletop pale otak...

Hubby aku balik dr outstation smalam, and 28 outs lagi. Esok siang dia free, malam keluar lagi. Maka sejak semalam telah mengorder macam2 dari bini dia ni... antaranya ialah

Daging panggang masak lemak cili api
Pecal
Ikan terubuk bakar
Sotong goreng tepung
Tauhu jepun
Ketam cili
Salad
Grace cup chinese style
Dadih
Puding kastard roti
caramel
Mee bandung
Jemput2 keledek

Waahhh.. sangat terliur aku yg berangan nak memasaknye ni... Grace cup & Dadih tu aku yg nak makan sebnanyee... i wonder larat ke dia nk makan macam2 tu? Kot aku plak yg tak larat nak masak... cehhh machiam le terer sangat!

Agaknyer dia impress dgn performance aku gaknyer, tu ari kekawan dia dtg 11 org aku lintang pukang dapur tu mcm kapal karam prepare dinner
...oh suka hati sebab masakan dipuji. Tapi kan actuallynyer buku resepi berderet atas kaunter. Buatnyer dia order tetiap hari, haru jgak ....

So, apa yg aku order dari laki aku plak?
hehehe...nanti ler setelah mendapat itu barang.. musti ada adegan surprise special untuk dia....

sebab hantar bil claim kat laki, bleh?