Monday, April 16, 2007

SHE knows that duit gaji aku habes di tangan pencuri. SHE knows i have to pinjam duhet laki aku sebab nak bayar few things after mengorek duit saving sebab nak bayar duit adik aku skolah asrama, bagi mak aku duit (ganti peti ais 2 pintu lagikk tahu!!) Mengenangkan E-M-A-K okeh by hook or by crook me wont say "ala mak tak boleh la bulan ni tadak duit" kalau nko tu aku pecaya berani aku botak paler....lepas tu anak aku kecik2 nak jajan bli pampers susu nak jenjalan dah tu nak isi minyak keta gi keja takkan hari2 mintak laki....

But still SHE damn it dare to ask me RM400 nak gi check kat Hosp pakar!!!! Damn it sista! Hapa korang ingat aku ni welfare termulia kat donia ni apa! Nko ni dgn mamat tu dua kali lima... keta kena tarik carik aku merayu2 sms seme kejadah... radiator pecah tepon aku lagikk... tak sedor ke bini tu emas berselirat kat badan hoi! hooiii aku yg patot tadah tangan pinjam duit korang tahuuuu!!!

HOSPITAL PAKAR! Kalo tadak duit, jgn berlagak mcm anak orang kaya... ko tau tak mak bapak ko menyembah pokok getah! tau tak bapak ko makan nasik lauk garam dgn bawang mentah nak besarkan LAPAN orang anak! Kau memang tak mo berubah!!! Apa kes aritu berlagak sangat dengan bisnes Lamp Berger nko tu hah!

Pi la gosok lampu tu biar kuar duhet juta-juta............

Haku tak tau le apa pikiran adik dan abang aku yg gila nih....