Thursday, March 01, 2007

Saya sungguh bercita-cita tinggi untuk menghapdet dan menghuploadkan tentang hobi saya yg selalu MIA dan terbantut di tengah jalan, iaitu beading dan cross stitching. Ade 3-4 helai baju2 yg memang saya jahit bead sendiri, dan few cross stitch patterns yg dah siap tapi terperap dalam beg2 kraftangan. Saya ada bakat dan potensi terhadap aktiviti kraf ni, tapi khuatir terhadap diri sendiri yg selalu ala2 hangat2 "tOOt" ayam.. When hubby said, u ni suka buat2 kraf dan shopping baju lawa2 kat those boutiques, apa kata u buka butik? there's big potential in you y'know... WAHHH! Sangat kembang telinga yang mendengarnye bukan? Apatah lagi sanggup pula nak kuar modal if i really get interested. Alangkah enaknyer jika saya cukup kuat mental dan fizikal nak mengambil risiko... (sebab saya tergolong dalam golongan orang yang bukan risk taker)

Well who knows someday i might kan...

What frustrated me most is those yg conduct classes kebanyakan dok Lembah Klang... jauh tak jauh dari JB ni pon, becoz of time constraint selalu le terpaksa pujuk diri sendiri that someday saya akan mempunyai waktu luang untuk mengisi keinginan untuk belajar dari mereka2 yg expert.. entah2 kat JB ni pon ada, i don't look hard enough?