Saturday, June 26, 2004

hantu kacang the putih memangler..entah servis blog ni ker atau aku yang goblog! once again try to buat comment tag kat blog aku nih tapi tak menjadi forever and ever. so aku pun mambaca ler archive aku balik..laa banyakknyer aku tulis pasal melepaskan perasaan geram - geram kat ticketing agent, geram kat ipar aku, geram kat jantan bontot lembab, kat itu, kat ini.. lantakler gamaknyer blog aku ni secara unconciusly aku jadikan mekanisma bela diri plus meluah kegeraman lubuk jiwa nga! nga! nga! ngaaaa...!!!.. it lokks like aku suka kat exclamation marks kan?.. waduhai nak kaji diri sendiri bagus jugak nih, the guenea pig lor.. minda bawah sedar memang kita tak sedar, hanya orang lain yang terperasan keadaan diri kita, apa yang dibuat actually satu manisfestasi jiwa yang samada jiwa sakit, tenteram, tertekan atau..atau...atau sengaja buat.. atau kurang keimanan / ketakwaan?..
macam lecturer aku dulu, aku suka subject dia nih.She like so much to melukis. one student psikologi yang mengkaji lecturer aku nih, menyimpulkan bahwa lecturer aku nih "sakit". sebab tu dia melukis dan perbuatannya melukis adalh satu pelarian dari tekanan rasa dari permasalahan hidup lecturer aku nih - kena jaga mak dia yang nyanyuk, dia janda, tapi ex-hubby tinggal sebelah rumah, dia masih kasih pd ex hubby dia, dia kesepian, kena plak gosip dgn student, dgn lecturer sana sini, pakaian dia fesyen pelik, and bla bla bla...
kesian aku kat dia ah..

agak-agak, apa yang sebenarnya manifestasi minda bawah sedar aku ?