Friday, June 30, 2006

hari ini aku memandu ke taman u dengan pelbagai agenda di kepala : hantar kasut ke cobbler, beli flag, beli / survey handphone, beli/survey mesin jahit, tapau lunch, hantar ubat ayah kat abang di McD, ke kedai gambar, Cosway, gi tuang minyak, cuci keta dan few things lagi yg tiba2 rasa nak buat / pop up di fikiran.

memang tak concerntrate memandu. nak2 pulak selepas membuat urusan jual beli henphone dan RM satu ribu bertukar tangan. aduhai, duit itu dapat dijimatkan andainya aku tidak careless meletakkan handphone hadiah hubby itu tanpa pengawasan. padan muka aku. dan upah kerana memandu dengan cuai, maka nyaris le keta aku melanggar seorang lelaki naik motor RXZ kat simpang 4 dekat pasaraya Bersatu Jaya. Salah aku. Tu jalan dia tapi aku memang tak nampak he is coming coz dilindungi dengan kereta waja so aku pun cross le. alih2 aku nampak mamat tu dari kiri dan kalau dia tak cekap kawal motor dia, sah2 ada adegan perlanggaran kat situ. what if we really collide? adoooooohhhh....

lepas tu aku terus drive balik kampus, gelabah juga and i actually did stop kat tepi jalan just to make sure he is occay dan be ready kena marah ngan that guy. anyway he start motor dia semula and blah. of course i am a bit upset with myself coz i know i am a very careful and a good driver most of the time...