Friday, December 23, 2005

this handphone thingy aaa, sure crack me head one. 3G, internet, WAP GPRS Bluetooth bla bla bla aiya me jezz a simple person one (a.k.a IT illiterate?).. hubby soh jumpa cousin dia yg keja kedai henphone, sekolahkan aku pasal pebenda ni sume....me terok.

malam ni naik bas g Penang, gerombolan orang2 kampungku dan Pemuda. this time no airplane trip, sebab hubby and frens nak konvoi. Sabo je la, and my kids nak duduk dgn tuk nenek and sepupu sepapat dia dalam bas. Will cramp with them dalam perut bas tu nanti. Adikku ikut skali, eventhough result PMR dia biase jek, takde la stylo cam Nur Amalina ke hapa, nyway it's a treat for her, since in my schooldays dulu sape la yg nak ajak aku gi trip memana....

horrible thing happened to me yesterday morning. jatuh macam nangka dah masak kat dalam toilet. hazab betul rasanyer. cik abang punya gelabah terus terjah dlam bilik air tengok apa jadi kat aku. dia bebel kata aku berangan. dapat le MC satu hari. now me fobia time mandi and sabun2 ni. rasa bon**t aku besar seblah sebab bengkak . seb baik Dr. kata takde pape, tapi kontrol ayu gak masa mak bidan urut, ye la takkan nak jerit tak tentu pasal...

kawan ku kata next time bila jatuh teruk cam gitu, cepat2 tumbuk bawang merah / bawang kecik kata org tua, jangan lak campur garam ke kunyit ke, not even air sebab bawang tu dah banyak air, dan lumur pada tempat yg sakit akibat jatuh tadi. tapi kalau ada luka, jangan buat cam gini, petuanya start keta dan pegila klinik heheehe...

selamat berhujung minggu....