Thursday, December 15, 2005

hari ni hari ketiga aku trauma kecil-kecilan...

2 days back aku lepas keja amek sis kat hostel along @ senai. jammed tahap gaban. aku ni plak tak berapa nak cam masuk simpang mana and lepas trafik yg mana, so aku pon kuar le dari lorong yg jam ingatkan trafik lite lagi satu baru belok ke airport. rupanya jalan yg jam tu ler arah yg betul nak ke airport. maka aku dgn menggelabahnya (tak ingat bagi signal ke tak) terus balas stereng ke kanan, macam nak rak kena hon dgn pak cik india bawak keta Proton, sian pak cik tu terus brek emergency, sekali tu kan apa yang kulihat depan mataku??? ohhh tidakkkk !! ada polis trafik! aku siap tepuk dahi kat situ jugak..

keta aku stop betul2 depan dia, rasa macam nak terkencing dalam hati kata abislah aku kena saman rasa nak menyorok masuk dalam kusyen keta. tak berani tengok cemin pandang belakang takut kalo pakcik india tu boo kat aku ke pe kan.

polis tu tunjuk isyarat pakai tangan as if saying aku dah buat salah potong que dengan merbahaya dan kena ingat dalam kepala lebih kuang gitu la.... fuuu nasib baik dia tak kuar buku tau, pakcik india tu musti raya sakan agaknyer sbb nampak aku kena warning dgn polis tu.

balik keja petang smalam pulak jumpa lagi polis trafik tu kat trafik light UTM-Pontian... argghhhh...

aku tobat tak nak potong q kat situ lagi. walau jam sampai esok pagi pon aku sangguuppp!!