Tuesday, July 19, 2005

....Aku yang kan slalu mencintaimu...aku yang kan slalu mendampingimu...
bila bahagia yang akan kau tuju...
....bila buntu cahaya 'tuk menemanimu...
pilihlah aku...

by S07


hatiku kau bawa pergi,..lagi. tatkala kau melangkah, hatiku seakan rebah.
siang dan malamku, namun terbayang wajahmu. aku gundah.
sabar menanti dinihari, malam sepi. sunyinya tanpa hangat nafas mu dipipiku.
menemani malam, dan bangkit mentari memancar diwajahmu....

********************************

aku memang begini. melankolik pabila ditinggalkan dia. suami yang kupuja oustation, bukan jauh berjuta batu, KL saja. tapi, ya, aku memang begini. mudah terasa. lebih2 lagi kali ni sampai seminggu. rindu kan bertandang, sepi kan menjenguk. kim dan laila akan gloomy jugak, cari papa yang jauh di mata tentunya.

ya, aku memang begini.