Thursday, July 14, 2005

ok, dah lama tak update.
reasons - angin malas datang melanda, menyibuk baca blog org lain, oustation, oustation, outstation, PC kong, cuti, sakit, buat-buat sakit (ewwww!), oustation lagi...bizi PM datang kampus... again bizi dengan minggu haluan siswa, menteri datang, pastu TPM lak mai...

last- last dari minggu lepas MC berkali-kali aku MC. flat bebeh...flat.. macam note B flat kat score music masa aku band girl dulu... smalam gi KL balik hari meeting kat PWTC. Along the way dalam perut burung besi aku dah loya cam nak rak. mintak gula2 kat steward nama dia Dennis dia bolayan kat aku...buringss! amek bag mabuk udara just in case terbluwek kat situ or kat dlm KLIA Express kang sapo yang malu aku dan aku jugak yg tersipu-sipu... bos aku lak asyek ajak bebual...ahhh sabo je lah. turun teksi depan PWTC aku dgn light speed tak brape nak speed gi toilet....aiyahhhh tak mo kuar lak isi perut.... meeting went fine. then dari senai airport drebar lak tinggalkan aku sebab dia ingat aku dah balik... dah pesan 10 kali flight delay pon tak paham ka? hubby fetch me and dia risau sebab dah berminggu aku cam tak berdaya jek. tapi dia tinggal gak aku pergi main golf...camana tuh?

malam dah ok sket terpaksa memenuhi jemputan seorang rakan event manager kat Angsana dia ada buat launching....dah 3 kali buat event aku tak penah datang... so gagahkan ajelah gi shopping kompleks terpopular di Tampoi. kol 10, macam nak pitam.... memang sakit aku nih....

dan pagi ini, aku bangun dengan perasaan terganggu - mimpi ex boyfriend aku lagi...
to be continued on this part... i guess i have to invite him here too...