Friday, May 13, 2005

got instruction from the ladyboss to go to Pekan, Pahang for the closing ceremony of Ekspedisi Berakit Antarabangsa Sungai Pahang 2005. The Sultan of Pahang will grace the closing ceremony which will be held at 3.00 pm on Sunday.

Never been there. Staff will fetch me at 7 am. Hubby said it will take around 4 and half hours to reach there from JB. Stay there one night and next morning balik JB. So ada AGM persatuan aku tak leh pergi la kan. BOleh le jenjalan kat Mersing cari barang murah.

Semalam ada tragedi yg melukakan kaki and menyakitkan hati. Aku yg careless. Beli Scholl tak hengat2 dah tu ketat semacham. Dari parking lot nak ke opis rasa macam hazab giler nak tercabot kaki aku. Rasa nak baling kasut tu ke longkang biar hanyut di bawa air hujan hilang dari pandangan mata aku ni. tapi aku dah kopak RM168. Scholl for me is not cheap. Totally membazir, mahal and tak leh nak pakai. Maybe i'll just ask adik ipar aku whether dia nak tak kasut free dari aku. Nak harap dia beli jgn harap le ye lah daripada aku buang ke bakar ke kan.
Rasa macam nak nangis dengan kebodohan diri aku sendiri.

Anyway, masa pilih kasut tu sempat le try kasut Clark. Fuiyoo memang syok rasa macam tak pakai kasut. Tapi harga dia mak oi RM238.00 for a pair of heels and RM118 for a sandal..pergggggggggghhhh!!!